יש לכם ראש טכני ורעיונות יצירתיים למשתמשי סמארטפונים? אם כן, קורס פיתוח אפליקציות במכללת אינטלקט אקדמון יהווה מקפצה רצינית להשתלבות בבתי תוכנה ובמגוון חברות המתמחות בפיתוח אפליקציות ואתרים.

 

קורס שממש כדאי לקחת

יש הרבה סיבות שבגללן כדאי לעבור קורס פיתוח אפליקציות, המכונה גם קורס פיתוח יישומים למובייל. לפניכם כמה מהבולטות שבהן:

 

  • מדובר בתחום עיסוק מתפתח ודינאמי שיש בו ביקוש עצום לאנשים בעלי ידע הולם ורעיונות יצירתיים. הקורס מקנה את כל הכלים הדרושים לתכנות בסיסי בסביבות IOS ואנדרואיד ולכן פותח את הדלת למציאת תעסוקה במהירות.
  • עקב הביקוש הרב נהנים מפתחי יישומים למובייל מהצעות עבודה מפתות עם תנאים מצוינים ומשכורות שבהחלט יכולות לנוע סביב 20 אלף ₪ בחודש, ואף למעלה מכך. זאת עוד לפני שדיברנו על הצטרפות לחברת הזנק והאפשרות לעשות אקזיט שיסדר לכם את החיים.
  • בימינו מדובר באחד התחומים היצירתיים ביותר בשוק שמאפשר לכם להמריא על כנפי הדמיון וליצור יישומים מועילים ומרשימים. יתר על כן, עקב התפוצה הנרחבת של סמארטפונים, הרעיונות שלכם יוכלו להגיע לקהלים גדולים במיוחד.
  • לא חייבים להיות גאונים בשביל לפתח אפליקציות כי הדבר החשוב ביותר הוא יכולות טכניות, עניין אמיתי בתחום ומוטיבציה. כך לדוגמא, בניגוד למקצועות אחרים המחייבים תואר ראשון או שני, כאן מספיק לעבור קורס יסודי של 500 שעות אקדמיות.
  • בניגוד לתארים אקדמיים מבוקשים כאן אין צורך להציג הישגים אדירים בפסיכומטרי או בבגרות. על מנת להתקבל לקורס עליכם רק להיות בעלי השכלה תיכונית מלאה ולעבור מבחן התאמה מטעם מחלקת מנהל והייטק במכללת אינטלקט אקדמון. לאחר שתסיימו את כל המטלות האקדמיות ותגישו את פרויקט הגמר תזכו לתעודת הסמכה Device Certified Developer מטעם המכללה.

 

ומה לומדים בקורס פיתוח אפליקציות

במהלך 500 השעות של הקורס תכירו את עקרונות הפיתוח בסביבות XCode4, אפל ל- IOS ואנדרואיד. בתוך כך, תרכשו שליטה ב- Objective-C שהינה שפה ייחודית לפיתוח יישומים למובייל, וכן עקרונות מעשיים שיקנו לכם יתרון משמעותי כגון ניהול, תפעול ובניית עסקים כמפתח, שמירת מידע, שימוש בחנות אפל, ניהול זיכרון ועוד. זאת בנוסף למגוון נושאים אחרים המקיפים בין היתר גם את Android SDK ואת כלי הפיתוח Eclipse. יש לציין כי הקורס כולל הרצאות פרונטאליות המלוות בחוברות הדרכה וכן סימולציות של סביבות העבודה ותרגולים מעשיים, כאשר הליווי ניתן על ידי מרצים מעולים ומובילים בתחומם של מכללת אינטלקט אקדמון.

 

לקבלת פרטים נוספים והרשמה לקורס התקשרו כעת למכללה בטלפון *9233.

הצעות מהירות
כל המומחים, כל המקצועות בכל הארץ וההכי מומלצים!
חיפה, תל אביב, צפת, מירון
אנחנו מאמינים בני מאמינים קריות, מרכז, דרום, צפון (ישראל)
טלפון: 053-5230422

הגישו פנייה דרך הצור קשר שבאתר, תודה רבה!

כל המומחים והמקצועות בצפון, בדרום, במרכז